11 February 2014

Autor:
Di | Poland

Pomysł na Walentynkowy weekend!

Każda dziewczyna choć przez chwilę w swoim życiu marzyła o tym, by stać się księżniczką. Mieszkać w ogromnym zamku, mieć dookoła siebie mnóstwo ludzi od spełniania zachcianek, dużo ładnych rzeczy i oczywiście Księcia, najlepiej na białym koniu;)
Zbliżają się Walentynki, których mimo, że nie obchodzimy, to i tak zawsze wychodzi inaczej;D W zeszłym roku wybraliśmy się w lutowy weekend w miejsce, w którym na dwa dni cały świat przestał istnieć. Byliśmy tylko my i nasza bajka. Dlatego też postanowiłam akurat teraz przybliżyć Wam to magiczne miejsce i zainspirować do spędzenia najbliższego weekendu w pięknej scenerii.
Wspominałam o zamku i tak, to właśnie w Zamku spędziliśmy te cudowne chwile. Chodzi o Zamek Czocha w Leśnej. Zimowe, górskie krajobrazy, pustka dookoła, ani jednej żywej duszy w pobliżu – zero cywilizacji!:)

Takie poświęcenie osoby, która ma okropny lęk wysokości, by zrobić te zdjęcia!;)

Zamek jest ogromny i warto go zwiedzić. Spotkamy w nim również duchy;) O północy usłyszymy płacz nieślubnego dziecka, które zostało żywcem zamurowane nad kominkiem! O tym już kiedyś pisałam przy okazji wpisu „Smaki tajemniczego Śląska Dolnego” – chętnych zapraszam do lektury wpisu:)
Wydaje mi się, że Czocha skrywa o wiele więcej tajemnic wartych odkrycia.

Spacer wokół Zamku jest wprost niesamowity! Te stare mury niejedno pewnie już widziały i słyszały:)

Noc w nawiedzonym zamczysku była nocą pełną wrażeń! Zwłaszcza, że wcześniej wypełniliśmy nasze brzuszki pyszną, wykwintną i romantyczną kolacją przy świecach. Kolacja była bardzo kameralna przy dźwiękach nastrojowej muzyki.

Spanie w pokoju, w którym spali ulubieni aktorzy jest bezcenne! m.in. Anna Dereszowska i Hubert Urbański;) Na terenie Zamku odgrywane były sceny wielu filmów i seriali („Wiedźmin” i „Tajemnica Twierdzy Szyfrów”).

Taki widok z okna:)

Akurat na przyszły weekend Zamek Czocha oferuje pakiet walentynkowy, który obejmuje dwa noclegi w Zamku, dla dwóch osób, śniadania, kolacje, zwiedzanie i bal. Cena pakietu to 730 zł, więc stosunkowo niedrogo w porównaniu z tym ile zapłacilibyśmy za weekend organizując go sobie samemu:)
Zamek Czocha

Pomyślcie o tym jak fantastycznie byłoby spędzić ten czas z ukochaną osobą w tak wspaniałym miejscu:)

FacebookTwitterGoogle+

Liczba komentarzy: 1

1. / Odpowiedz5 miejsc w Polsce, w których warto spędzić Walentynki! | My Gorgeous Life
    […] Ok. Przyznaję, że do tego Zamku mam słabość. Niesamowicie przypadł mi do gustu i nocleg w nim był niezapomnianą przygodą, momentami mrożącą krew w żyłach! Weekend w Zamku Czocha jest świetnym pomysłem dla każdego: możecie go przy okazji zwiedzić, a naprawdę jest co zwiedzać. Jeśli lubicie Harry’ego Pottera – tym bardziej się wybierzcie w to magiczne miejsce, ale nie zdradzę dlaczego;) Nocowaliśmy w pokoju, w którym przed nami nocowało kilku znanych aktorów i aktorek, więc czuliśmy się tym bardziej wyjątkowo. Warto wspomnieć, że w Zamku Czocha kręcono serial „Tajemnica Twierdzy Szyfrów”, który również polecam – plasuje się zaraz po „Czasie Honoru” na liście moich ulubionych polskich seriali. A sam Zamek ma ciekawą historię i dość specyficznych mieszkańców – duchy! Tak tak – jest nawiedzony;) Po więcej informacji odsyłam Was do wpisu, który jakiś czas temu pojawił się na blogu: WEEKEND W ZAMKU CZOCHA […]

Dodaj odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany