25 February 2016

Poland
Autor:
Di | Poland

Idąc za ciosem postanowiłam dzisiaj uchylić Wam rąbka tajemnicy odnośnie naszego noclegu w górach. Pisałam ostatnio, że marzyliśmy o takim odpoczynku od bardzo dawna. Klimatyczny, drewniany, górski domek z kominkiem, przytulny do granic możliwości. Dokładnie takiego noclegu szukaliśmy od grudnia – właściwie tuż po powrocie z Dominikany;) Trwało to tak długo, bo kiedy już się zamierza spełnić marzenie, to chce się to zrobić jak należy. Domków w okolicy Zakopanego jest mnóstwo. Nie chcieliśmy jednak takiego, który ulokowany byłby w samym jego centrum, ani też takiego, który byłby w odległości kilkunastu kilometrów. Kiedy już znaleźliśmy kilka idealnych miejsc, to w większości okazywało się, że domki są dawno nie dostępne, bo przecież jest szczyt sezonu i ferie – no tak, o tym nie pomyśleliśmy. Zrezygnowani dzwoniliśmy do kolejnych domków z listy, którą sobie spisaliśmy i nagle… cud! Miła pani udzieliła nam informacji, że owszem, jej domek jest dostępny w lutym, ale tylko tydzień w okolicach weekendu walentynkowego. Zupełnie nam to nie przeszkadzało – termin nam pasował, bo miałam już być po sesji na studiach. Szybko dokonaliśmy więc rezerwacji i tak po miesiącu znaleźliśmy się w Murzasichle – małej miejscowości pod Zakopanem.

Odpowiadało nam dokładnie wszystko! Mała mieścina, bez tłumów turystów, z pięknymi widokami, spokojna i blisko Zakopanego. W pobliżu znajdował się również stok narciarski, więc było idealnie, bo zamierzaliśmy kilka dni spędzić też jeżdżąc na nartach.

Kiedy dotarliśmy na miejsce, nie mogliśmy uwierzyć własnym oczom – oto spełniało się nasze marzenie i wylądowaliśmy w bajecznym domku wyciągniętym prosto z filmu lub bajki. Jego nazwa doskonale go opisuje – jest to „Bajeczny Domek”:) Wszystko się zgadza. Domek położony jest nieco na uboczu, a obok znajduje się jego większy „brat”, w którym nocować może większa ilość osób.

Domek przeznaczony jest w całości dla pary, ale spokojnie mieści się też 4-osobowa rodzina. My mieliśmy go tylko dla siebie, bo o to właśnie nam chodziło. Na parterze znajduje się kominek, który sami codziennie rozpalaliśmy, aneks kuchenny, duży stół, salon z sofą i telewizorem i łazienka. Idąc do góry schodami dotarliśmy do sypialni z balkonem. Jeśli chodzi o wyżywienie, to istnieje możliwość wykupienia sobie posiłków u gospodyni z dostawą do domku, ale my zdecydowaliśmy się na śniadania we własnym zakresie i obiady w pobliskich karczmach, żeby zakosztować typowych, górskich dań;)

Domek polecam z całego serca! Jeśli marzy Wam się ucieczka od codzienności, typowo górski klimat, kominek, zimowa sceneria, nocleg na końcu świata – to „Bajeczny Domek” jest właśnie dla Was. Dodatkowo obok domku jest altanka z ruską banią, w której można się rozgrzać i spędzić niesamowity, romantyczny wieczór:) TUTAJ wszystkiego się dowiecie. Cena za domek wg mnie nie jest wygórowana, bo wynajęcie jednej doby w domku w sezonie kosztuje 300 zł, natomiast poza sezonem to kwota 200 – 250 zł.

DSC_0388 (2)

DSC_0312 (2)

FacebookTwitterGoogle+

Liczba komentarzy: 13

1. / OdpowiedzKinga C (Ręcznie malowane)
    Świetnie tam, a do tego przepiękna okolica! :)
  2. / OdpowiedzW rytmie natury
    Aż cieplej się robi patrząc na te fotki :) przyjemne
  3. / OdpowiedzBookendorfina
    Wspaniały klimat, już wyobrażam sobie siebie tam, nabrałam wielkiej chęci na tak przyjemne spędzenie czasu. :)
  4. / OdpowiedzMarta Kraszewska (Elaine Blath)
    Wyglada świetnie. Bardzo przytulnie i klimatycznie. Cena też sensowna. Jeszcze nie byliśmy w Zakopanem. dla ilu osób?
  5. / OdpowiedzKamil
    Domek jak domek, ale za to te zdjęcia gór są niesamowite!
  6. / Odpowiedzcharmante
    Ciekawy domek, klimatyczny, ale czy mają tam wifi?
  7. / OdpowiedzHamak Life
    Tak się składa, że znam ten domek! :) Też mi było w nim miło :)
  8. / OdpowiedzFiorka
    Uwielbiam takie klimaty! Góry i góralskie chaty wyglądają nieziemsko nie tylko na zdjęciach, mimo że częściej jednak wybieram morze :)
  9. / OdpowiedzEwa
    Piękna chatka, mogłabym zaszyć się w taki miejscu na całą zimę :)
  10. / OdpowiedzI'm a young wife
    Ale wspaniale! Szkoda, że dopiero teraz trafiłam u Ciebie na to cudo, bo tej zimy na pewno nie uda się już wyjechać, ale wpisuję jako obowiązkowy punkt na grudzień. Kocham górski klimat zimą. Przepiękne zdjęcia! Zazdroszczę Wam tak spędzonego czasu! :*
  11. / OdpowiedzWerka tu i tam
    Faktycznie domek wygląda jak z bajki. Uwielbiam takie miejsca, gdzie wszystko jest dopracowane do ostatniego szczegółu i oddaje doskonale klimat okolicy. Dobrze, że w Polsce jest coraz więcej takich miejsc, bo mamy dużo do zaoferowania, a często nie potrafimy dobrze wykorzystać naszego potencjału. Czas spędzony w domku na pewno był magiczny! Zazdroszczę!!!
  12. / Odpowiedz15 hoteli w Polsce, które odwiedziliśmy w 2016 roku! | My Gorgeous Life
    […] więcej szczegółów: http://mygorgeouslife.com/2016/02/bajeczny-domek-w-gorach/ […]

Dodaj odpowiedź

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany